K&C MEDIA

YouTube oglašavanje

K&C MEDIA

O YouTube-u

YouTube okuplja veliki broj ljudi koji traže, gledaju, dele, komentirišu i “lajkuju” video sadržaj. Koliko je ova platforma popularna, govore i sledeći podaci:

  • YouTube je drugi najkorišćeniji pretraživač na svetu posle Google-a.
  • Youtube beleži milijardu jedinstvenih poseta mesečno.
  • Na YouTube-u se pregleda 6 milijardi sati video sadržaja mesečno.
  • Više od 4 milijardi snimaka se pogleda u toku jednog dana.
  • Na YouTube se svakog minuta postavi 100 sati video materijala.

YouTube u Srbiji
YouTube je vrlo popularna platforma u Srbiji s dosegom do 47% populacije. Dnevna upotreba usluge YouTube popularna je kod mlađih korisnika i penje se na nevjerojatnih 91% korisnika u dobi od 20 do 24 godine. U Srbiji je YouTube najčešće korišten za slušanje glazbe. Međutim, YouTube je također važan za donošenje odluka o kupnji, budući da mnogi korisnici smatraju da je to dobar izvor informacija o proizvodu koji namjeravaju kupiti.

Prednosti oglašavanja na YouTube-u
Prednosti su brojne. Ovo su samo neke od njih:

  • YouTube oglašavanje vam omogućuje da dosegnete svoju ciljanu publiku u trenutku kada oni postavljaju, pretražuju i pregledavaju video sadržaje.
  • Oglašavanje na YouTubeu omogućuje vam povezivanje s lokalnom i međunarodnom publikom na drugom najpopularnijem pretraživačku mrežu na svijetu nakon Googlea.
  • Sposobnost ciljanja ciljane skupine točno jamči ROI. Oglase korisnicima usluge YouTube možete prikazivati ​​na temelju spola, geografskog položaja, jezika koji govore ili zanimaju. Na primjer, možete postaviti oglase na muškarce od 18 do 34 godine koji žive u Srbiji ili žene koje vole putovati. Oglase možete prikazati prema kategorijama ili podkategoriji na YouTube kanalu (npr. Glazbi, hrani i piću itd.) Ili ključnim riječima koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje.
  • Videooglasi omogućuju vam povezivanje s potencijalnim klijentima na jedinstven i nezaboravan način. Prikažite im što će imati koristi od vašeg proizvoda ili usluge.
  • Plaćanje se vrši kad gledatelj odabere i klikne da biste vidjeli svoju promotivni video (TrueView Pretraga oglasa) ili kada odluči da nastavi gledati video (TrueView umetnute ili u dislay).
  • Relativno jeftin vid oglašavanja u Srbiji zbog još uvek slabe konkurencije.
  • Sposobnost mjerenja uspješnosti kampanje pomoću alata koji vam pomažu razumjeti kako ljudi reagiraju na vaš videozapis.
  • Iako određeni dio korisnika nakon nekoliko sekundi “preskoči” vaš oglas, istraživanje pokazuje (a vi znate sami) da se gledatelj najčešće sjeća brand koji je vidio.
  • “YouTube” također se prikazuje na pametnim telefonima osim na računalima i tabletima .
  • Korisnici mogu deliti vaše oglase na društvenim mrežama, mogu pratiti vaš kanal na YouTube-u i komunicirati sa vama. Sticanje pratilaca će se zasigurno ubrzati YouTube oglašavanjem.
  • Postoji mogućnost Remarketing-a, tj. prikazivanja video oglasa samo osobama koje su već bile na vašem YouTube kanalu, videu ili web sajtu.

Vrste oglasa
oglašivači mogu povezati s publikom koja gleda video sadržaja putem „TrueView umetnuti” i „TrueView na” platformi i video oglasi pojavljuju prije, za vrijeme i nakon videosadržaja koje korisnici YouTubea gledaju.

  • ” Umetnuti videozapis u stvarnom vremenu ” omogućuje gledateljima pregledavanje cijelog videozapisa ili preskočivanje (“preskočite oglas”) nakon 5 sekundi. Nema ograničenja trajanja oglasa, ali oglašavačima se naplaćuje samo ako gledatelj gleda najmanje 30 sekundi videozapisa ili cijeli videozapis ako je kraći od prethodnih 30 sekundi.
  • Trueview In-display” oglašavanje funkcionše tako što korisnici YouTube-a moraju da kliknu na vaš oglas. Oglašivač plaća samo ako korisnik otvori i počne da gleda video.
  • Kako je YouTube popularan i tražiti zabavu ili proizvodi se nude i relevantne video oglasi pored rezultata pretraživanja na YouTubeu po “TrueView oglase pored rezultata pretraživanja platformu ‘, u kojem oglašivač plaća samo ako korisnik klikne na oglas.

Plaćanje YouTube oglasa
Plaćanje se vrši po sledećim modelima:

  • CPM (cost per mile) – plaćanje za 1.000 prikaza oglasa.
  • CPV (cost per view) – plaćanje ukoliko je korisnik video pogledao do kraja ili najmanje 30 sekundi.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. PRIHVATI VIŠE