K&C MEDIA

Instagram oglasi

K&C MEDIA

Instagram je besplatna aplikacija koja svojim korisnicima omogućava da obrađuju i dele fotografije na različitim društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr i Foursquare putem Android i iOS platformi.
Kreiran je u oktobru 2010. godine, a već u aprilu 2012. Facebook je kupio Instagram. Prvobitno je bio namenjen samo za uređaje sa iOS operativnim sistemom, a zatim 2012. postaje dostupan i za uređaje sa Android operativnim sistemom. Od juna 2013. uvedeno je i objavljivanje video-snimaka u trajanju od 15 sekundi.
Instagram trenutno koristi preko 400 miliona ljudi, što ga čini jednom od najvećih svetskih mobilnih platformi za oglašavanje.

 

Instagram oglašavanje

Postoje mnoge prednosti reklamiranja na Instagramu. Neke od njih su:

• Nizak CPC (cost-per-click ili cena za klik) – Instagram oglašavanje je dosta povoljnije u odnosu na ostale vidove online oglašavanja.

• Visoka angažman – S obzirom na činjenicu da su postovi na Instagram jako dobro izgleda, uglavnom zahvaljujući filtrima koji Instagrama nudi, angažman je visoka, što znači da korisnici imaju veću vjerojatnost da komentirati, dijeliti, gledanje Instagram optiku jer su u većini slučajeva ugodne i atraktivnim izgledom ,

• Sigurno oglašavanje robne marke za identitet robne marke – Pomoću Instagram oglasa stvorit ćete emocionalnu vezu sa željenom ciljnom grupom koja će motivirati svoje pristaše da posjete vaš profil više i bolje se povezuju s robnom markom.

• Precizno ciljanje ciljane skupine – Ciljanje na Instagram temelji se na Facebook algoritmu, koji se pokazao vrlo preciznim i točnim. Budući da je Angažman na Instagrama veći, s vašim Facebook algoritmom, vaša će robna marka sigurno doći do svih onih koji žele predstaviti vaš proizvod ili uslugu.

 

Modeli oglašavanja na Instagramu

U BiH su dostupni svi modeli oglašavanja na Instagramu kojima raspolažu i globalni oglašivači:

• Slikovni oglas je format u kojem slika govori tisuću riječi. Svaki oglas također ima vezu koja vodi korisnika na adresu koju je oglašavač odredio.

• Video oglas je krajobrazni format, a unaprijed definirani formati identični su s Facebookom. Maksimalno trajanje oglasa je 30 sekundi.

• Carousel Ad predstavlja opciju prikazivanja reklame u više fotografija (od 3 do 5).

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. PRIHVATI VIŠE