K&C MEDIA

Google Adwords kampanje

K&C MEDIA

Oglašavajte se na internetu i lako dosegnite ciljanu skupinu kupaca

google oglasavanje

 

 

 

Google AdWords je Googleova usluga oglašavanja na internetu, točnije na Google tražilici i na tisućama web stranica s kojima je Google sklopio partnerstvo.
Google AdWords oglašavanje je zadnjih godina postalo veoma popularno među tvrtkama jer se na taj način lako dosegne ciljana skupina kupaca koji su već potencijalno zainteresirani za ono što nudite. Ako se oglašivačke kampanje vode na kvalitetan način, možete doseći vrlo visok povrat na investiciju u oglašavanje.

 

Kako Vam Google AdWords donosi profit?

Recimo da uložite 500 KM u oglašavanje Vaših apartmana na moru. Ako po cijeni od 0,50 KM  po kliku dobijete 1000 posjeta, to znači da je 1000 ljudi zainteresirano za ono što nudite i oni su došli na Vašu stranicu putem plaćenog oglasa.

Ako samo 2,5%, tj. 25 ljudi, rezervira smještaj, uz prosječnu zaradu po rezervaciji od 200 KM, to znači da ste od investicije zaradili 4.500 KM čiste zarade.

Google oglašavanje – prednosti:

Oglašavanje na Googleu ima mnoge prednosti, pogledajmo neke od najvažnijih:
• mjerljivi – među korisnicima koji prakticiraju tradicionalni marketing Postoji jedna stara poslovica koja kaže: „Polovica parova koje sam potrošiti na marketing bacaju pare. Problem je što ne znam koja polovica „S Google oglašavanje je stvar značajnih promjena, jer možete pratiti gotovo svim aspektima Sve što možete zamisliti može se mjeriti;..
• Brzi rezultati – Vaši oglasi će se početi se pojavljuju ubrzo nakon lansiranja kampanje, tako da budući klijenti odmah saznaju o vama
• Plaćanje po kliku – plaćate samo kada korisnik klikne oglas i posjeti vašu stranicu
• Precizno ciljanje– Google oglašavanjem možete odabrati tko, kada i gdje će se oglasi prikazivati;
• Pravovremenost – Vaši se oglasi prikazuju korisnicima samo kada traže vaš proizvod ili uslugu;
• Kontrola proračuna – U bilo kojem trenutku možete povećati, smanjiti ili pauzirati proračunsku potrošnju za oglase.
Da biste bolje razumjeli platformu Google AdWords, pogledajte službeni Google Video:

https://www.youtube.com/watch?v=05we2g3Edgs

Nekoliko podataka vezanih uz BiH (Google):

– 79% ispitanika je izjavilo da je internet prvo mesto na kome traže informacije,
– 95% ljudi mlađih od 25 godina je svakodnevno na internetu,
– 93% ljudi starosti od 25 do 34 godine je svakodnevno na internetu,
– 70% ljudi potraži informaciju o proizvodu na internetu, neposredno pre kupovine,
– 56% kupaca je za proizvod koji su kupili prvi put čulo upravo na internetu,
– 61% korisnika na internetu traži podatak o proizvodu pre njegove kupovine.

Google oglasi – kako rade?

Google oglasi funkcioniraju (u većini slučajeva) kao Pay Per Click (PPC) sustav. Što PPC znači u praksi? To znači da se kao oglašavač naplaćuje samo kada netko klikne vaš oglas i posjeti vašu web stranicu. Budući da se vaši oglasi prikazuju samo ciljanim korisnicima (koji pretražuju na internetu relevantni za vašu ponudu), jasno je da nema trošenja novca na platformi Google AdWords. Zato AdWords ima najveći ROI (povrat ulaganja) svih oglašavačkih platformi – ne samo na internetu, već i na tradicionalnim načinima oglašavanja. Slobodno možemo reći da su Google oglasi najmoćnije marketinško oružje današnjice!

Uz uzimanje vodeću poziciju u potrazi, Google oglasi omogućiti vizualni prikaz oglasa (banner koji stvaraju Prama vašoj želji) na Google prikazivačkoj mreži ( GPM ). GPM-uključuje više od 2 milijuna web stranica u svijetu (65% od 200 najpopularnijih web-mjesta na svijetu), uključujući YouTube, Blogger i Gmail … Dovoljno je reći da je na GPM doseže 90% svih korisnika interneta, a vi ćete shvatiti potencijal ove mreže.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. PRIHVATI VIŠE